Ofte Stillede Spørgsmål...
- 01En henvendelse indebærer, at vi besvarer en hel interaktion med kunden. Dette betyder, at hvis en kunde besvarer vores mail og stadig har spørgsmål, som ikke er blevet afklaret, vil denne fortsatte kommunikation også være inkluderet under den samme henvendelse. Der vil ikke blive opkrævet ekstra betaling for yderligere beskeder inden for samme interaktion, indtil kundens spørgsmål er fuldt besvaret og afklaret. 
- 02Gennem flere års praktisk erfaring har vi arbejdet målrettet med at vende kundeservice fra en omkostning til en indtægtskilde. Vi har testet forskellige strategier og metoder, og i dag arbejder vi ud fra veldokumenterede retningslinjer, der sikrer højere kundetilfredshed, færre refunderinger, øget loyalitet og mersalg – alt sammen via professionel og struktureret kundeservice. 
- 03Vores kundeservicetjenester omfatter telefonisk support, e-mail-korrespondance, live chat-support, social mediehåndtering og mere. Vi tilpasser vores tjenester til dine specifikke behov og mål. 
- 04Vi måler kvaliteten gennem en række nøglepræstationsindikatorer (KPI'er), herunder svarhastighed, kundetilfredshed, førstegangsafhjælpning og fejlprocent. Vi indsamler også feedback fra kunder for løbende forbedring. 
- 05Vores medarbejdere gennemgår omfattende træning, herunder produkttræning, kommunikationsevner og kundeinteraktion, som er et forløb der tager 1 måneder. Vi sikrer, at de er godt rustet til at levere professionel service. 
