
Service & Priser

Start up Support
8.600
Hver måned
For virksomheder med mindre behov, der ønsker at opbygge et stærkt kundeservice grundlag fra bunden.
43,- pr. henvendelser
Gyldig i 3 måneder
+ 7 dages gratis prøveperiode
Inkluderer op til 200 henvendelser hver måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-13 på hverdage
Effektive proces styringsværktøjer
Avancerede analyse- og rapporteringsværktøjer

Busniess support
23.400
Hver måned
For etablerede mellemstore virksomheder med fokus på kundetilfredshed og flere sprog.
39 ,-  pr. henvendelser
Gyldig i 3 måneder
+ 30 dages gratis prøveperiode
Inkluderer op til 600 henvendelser hver måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-16 på hverdage
Effektive værktøjer til processtyring
Avanceret analyse og rapportering

Enterprise Support
49.000
Hver måned
For store virksomheder med komplekse kundebehov & ambitioner om førsteklasses kundeservice.
35,- pr. henvendelser
Gyldig i 3 måneder
+ 30 dages gratis prøveperiode
Inkluderer op til 1.400 henvendelser pr. måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-16 på hverdage
Effektive værktøjer til processtyring
Avanceret analyse og rapportering
Vælg en plan & benyt vores service
Vælg mellem vores 3 standardpakker – eller få en skræddersyet løsning med udvidede åbningstider, ekstra services og alt efter jeres behov.
Vi er tilgængelige 365 dage om året – hverdage, weekender og helligdage – så jeres kunder altid får den hjælp, de har brug for.
Tæt kontakt med kunderne
Vi sikrer, at du altid er i tæt kontakt med dine kunder.Med en fast kontaktperson bliver du løbende opdateret og får en nær samarbejdspartner.Hvis der opstår problemer med din webshop eller produkter, får du øjeblikkelig besked.
Månedlige statusmøder
Vi afholder faste statusmøder hver måned, hvor vi gennemgår kundeindsigter og præsenterer forslag til at:
 
- 
Øge din omsætning 
- 
Reducere omkostninger 
- 
Forbedre kundetilfredsheden 
Realtidsdata via online dashboard
Følg vores performance i realtid via et interaktivt dashboard – inkl. antal henvendelser, svartider og kundefeedback.
Opdateres hver time, så du hele tiden har indblik i, hvordan din kundeservice performer.Det gør det nemt for dig at tage hurtige beslutninger og løbende forbedre din forretning.
