top of page
raw_se=2025-07-18T18_37_51Z&sp=r&sv=2024-08-04&sr=b&scid=13724cf0-53ec-5fed-b970-1c6fb42ba

Service & Priser

Start up Support

8.600 kr.

8.600

Hver måned

For virksomheder med mindre behov, der ønsker at opbygge et stærkt kundeservice grundlag fra bunden.

43,- pr. henvendelser

Gyldig i 3 måneder
+ 7 dages gratis prøveperiode

Inkluderer op til 200 henvendelser hver måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-13 på hverdage

Effektive proces styringsværktøjer

Avancerede analyse- og rapporteringsværktøjer

Busniess support

23.400 kr.

23.400

Hver måned

For etablerede mellemstore virksomheder med fokus på kundetilfredshed og flere sprog.

39 ,- pr. henvendelser

Gyldig i 3 måneder
+ 30 dages gratis prøveperiode

Inkluderer op til 600 henvendelser hver måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-16 på hverdage

Effektive værktøjer til processtyring

Avanceret analyse og rapportering

Enterprise Support

49.000 kr.

49.000

Hver måned

For store virksomheder med komplekse kundebehov & ambitioner om førsteklasses kundeservice.

35,- pr. henvendelser

Gyldig i 3 måneder
+ 30 dages gratis prøveperiode

Inkluderer op til 1.400 henvendelser pr. måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-16 på hverdage

Effektive værktøjer til processtyring

Avanceret analyse og rapportering

Vælg en plan & benyt vores service


Vælg mellem vores 3 standardpakker – eller få en skræddersyet løsning med udvidede åbningstider, ekstra services og alt efter jeres behov.

Vi er tilgængelige 365 dage om årethverdage, weekender og helligdage – så jeres kunder altid får den hjælp, de har brug for.

Tæt kontakt med kunderne

Vi sikrer, at du altid er i tæt kontakt med dine kunder.Med en fast kontaktperson bliver du løbende opdateret og får en nær samarbejdspartner.Hvis der opstår problemer med din webshop eller produkter, får du øjeblikkelig besked.

Månedlige statusmøder

Vi afholder faste statusmøder hver måned, hvor vi gennemgår kundeindsigter og præsenterer forslag til at:

 

  • Øge din omsætning

  • Reducere omkostninger

  • Forbedre kundetilfredsheden

Realtidsdata via online dashboard

Følg vores performance i realtid via et interaktivt dashboard – inkl. antal henvendelser, svartider og kundefeedback.
Opdateres hver time, så du hele tiden har indblik i, hvordan din kundeservice performer.Det gør det nemt for dig at tage hurtige beslutninger og løbende forbedre din forretning.

bottom of page